Saturday 5 January 2013

မုက်လိက်မန် ဂမၠိုၚ်




                                                 မုက်လိက်မန် ပရောအိုၚ်တီ  
                                                မုက်လိက်ဂြဲဖျေံ မအက္ခရ်မန်ဂမၠိုၚ်
                                                မုက်လိက် ဂကောံဂမၠိုၚ်
                                                မုက်လိက် ပရိုၚ်မန်ဂမၠိုၚ်
http://www.phophtaw.org/         
                                                 မုက်လိက် ပရောဂီတမန်
                                                မုက်လိက် ဗၠံက်မန်ဂမၠိုၚ်
                                                 မုက်လိက် မန်သေံ
                                                 မုက်လိက်ပရေၚ်မန်
                                                 မုက်လိက်မန် ပရောဘာသာ
                                                မုက်လိက်မန်ဗၠးရမျာၚ် လတူလပှ်ကျာ
                                                 မုက်လိက်တိုက်ရံၚ်လိက်မန် လတူလပှ်ကျာ
                                                 ဗီဒီယိုဝ်လ္ရဝ်လိက်မန်
http://www.youtube.com/view_play_list?p=EBEA3AE9E917F16D
 
ပ္ဍဲကဏ္ဍမုက်လိက်ဏံဝွံ ယဝ်ရမုက်လိက်မန်လ္ရဵုဂှ် ဟွံပါမ္ဂး ချူပလံၚ်နၚ်ကဵု  sgongmon@gmail.com  ညိ၊
ကဵုဒှ်တသိုက်စိုတ် တသိုက်ကာယညိအဴ
ဗွဲမအဲပြဲ
buggy
 

0 comments:

Post a Comment